3.Izvješće projekta „“Koliko smo emocionalno inteligentni?“

06.03.2023. održan je online sastanak projekta „Koliko smo emocionalni inteligentni?“ Sudjelovali su Srednja škola Čakovec-učenici Niko Blažinčić i Filip Merdanović, Strukovna škola Gospić- Ana Žarković, Ivona Milinković, Josipa Hećimović, Petra Halapa te Medicinska škola Šibenik- učenici Marija Skelin, Danijela Hrg i Andrea Pućo, osim učenica iz Zdravstvenog učilišta Zagreb.

Učenici su predstavili svoja pitanja koja bi se koristila u anketi za istraživanje. Dogovoreno je kako će pitanja provjeravati školski suradnici psiholozi te povratno javiti i savjetovati učenike o ispravnosti postavljenih pitanja.

1. Nastojim ublažiti neugodne emocije, a pojačati pozitivne.

2. Kada vidim kako se netko osjeća, obično znam što mu se dogodilo.

3. Kod prijatelja mogu razlikovati kada je tužan, a kada razočaran

1. Brzo uočim kada se netko u grupi osjeća neugodno/neprihvaćeno.

2. U stanju sam da donosim odluke bez obaziranja na osjećaje drugih ljudi.

3. Lako mi je staviti se u “tuđe cipele”.

4. Brzo mogu shvatiti ako netko kaže jedno, a misli drugo.

1.Dobro raspoloženje mogu zadržati ako mi se nešto loše dogodi

2.Lako primijetim promjenu raspoloženje kod svog prijatelja

3.Moje ponašanje odražava unutarnje osjećaje

4.Uočim kad se netko ponaša različito od onoga kako je raspoložen

5.Gotovo uvijek mogu riječima opisati svoje emocije i osjećaje

1.Kada me netko naljuti, odmah vrlo burno reagiram.

2. Kada sam lošeg raspoloženja, primjećujem uglavnom loše stvari.

3. Kada sam lošeg raspoloženja, problem mi je riješiti čak i jednostavan zadatak.

Scroll to Top